pirmdiena, 2016. gada 13. jūnijs

Lavender field

Vasaras laiks... laiks lavandai....


Beidzot, beidzot beidzot! 
LAVANDAS
Gan dārzā, gan uz lina!
Protams, it kā jau lavandu var izšūt cauru gadu, bet man to vislabāk patīk darīt tieši vasarā, kad straujiem soļiem tuvojas lavandas ziedēšanas laiks. Tie ir neaprakstāmi laimes pilni brīži, kad es varu iegrimt violetajos krustiņos! Es to nodēvētu par "lavandas terapiju".

Šo dizainu es biju ieplānojusi izšūt jau pagājušajā vasarā, taču plānu bija tik daudz, ka visam vienkārši   nepietika laika. Toties šogad esmu nolēmusi plānošanu nolikt malā un izšūt to, ko tajā brīdī gribas. Protams, ar norunu, ka paralēli tam pabeigšu Visus iesāktos darbus! 

Izšūšanas process bija pilnīga relaksācija, absolūtā bauda. Vienīgais, ko es no savas puses pamainīju - baltais krēsls, ko Kazuko Aoki bija paredzējusi atstāt neizšūtu (balts no auduma), es nolēmu tomēr izšūt ar sniegbaltajiem B5200 diegiem. Man tā patīk labāk:)

Šī būs mana meditācijas pļava, kurā es varēšu vienkārši pasēdēt, padomāt, ieelpot lavanu smaržu - viss protams domās, bet.. kā mēs visas zinām - domām ir liels spēks!

Patiesībā šis darbs man jau ir noformēts (brīdī kad tapa šīs bildes, tad gan vēl rāmis nebija pasūtīts), taču es gaidu īpašu brīdi, kad varēšu savu noformēto parādīt arī šeit, blogā.

Intrigai... šobrīd man jau top nākamais lavandas darbiņš, kuru cerams jau jūlijā varēšu jums parādīt:)))


Lavender field
Kazuko Aoki 
Izmantotais materiāls: Cashel lins 28 ct. Antique white, DMC diegi (6 krāsas)
Izmērs 11.5x14.5 cm

rose_mini.gif 
rose_mini.gifPaldies * Grazierose_mini.gif 
rose_mini.gif

20 comments:

  1. М-м-мм, лаванда...! Красивый летний процесс!

    AtbildētDzēst
  2. Красота!!!! Скорее бы увидеть как же ты оформила)))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Аня, спасибо! Совсем скоро увидешь)))

      Dzēst
  3. Восторг! Какой же шикарный дизайн!

    AtbildētDzēst
  4. Яночка, оригинальный и стильный дизайн!!! Давно на него заглядываюсь и нравится он все больше и больше!:)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Леночка, спасибо)))) Неоткладывай! Процесс одно удовольствие, да и ниточки надо совсем мало:)

      Dzēst
  5. Яна, действительно, релаксация, и такая притягательность цвета и заманчивость отдыха с одновременным наслаждением простором, красотой, чудесностью, которую создаёт для чувств и взгляда лаванда.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо Наташа! Да, цвета тут духзахватывающие!!!

      Dzēst
  6. Потрясающе красиво! Обожаю дизайны Казуко и каждый раз изумляюсь видя результат вышытого дизайна)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо! Да, тоже люблю ее дизайны, хотя вышит пока только этот..

      Dzēst
  7. Красиво!- цвета обалденные!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо! Да, на счет цветов полностью согласна)))

      Dzēst
  8. Любуюсь каждым идеальным крестиком! очень красиво!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо Аня))) Этот дизайн очаровывает каждого))

      Dzēst
  9. Эта чудесная работа у меня давно уже в хочушках. В твоём исполнений просто очень красиво получилось!Любуюсь каждым крестиком)))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо:)) Она у меня тоже какое с зимы лежала, осталось только вышить! А как принялась за вышивкой... то раз, два и готово!

      Dzēst