ceturtdiena, 2016. gada 9. jūnijs

*** Mazulīša pūriņam ***

Atkāpei viens mazs mīļš darbiņš:)



Iespējams, ka kāda no jums ir piefiksējusi, ka vienā no iepriekšējiem rakstiem es minēju par to, ka man ir viens ļoti sen (precīzāk - pagājušās vasaras beigās) izšūts mazdarbiņš, kuru nevarēju vēl atrādīt, jo tas tapa RR ietvaros "pūriņš mazulim".

Atklāti sakot, es joprojām neesmu atradusi informāciju, vai visi izšūtie darbiņi jau ir savākti vienkopus, noformēti un nodoti jaunajai māmiņai, bet... tā kā tas ir bijis tik sen, pieņemu, ka tie jau ir sasnieguši savu galamērķi.
Un tāpēc es tomēr nolēmu beidzot šīs, pirms "veselas mūžības" tapušās bildes ielikt savā blogā.... kamēr pati par tām vēl neesmu aizmirsusi:)

Ko es varu teikt par šo dizainu un procesu - hm... nekas jauns tas nav, visiem sen zināms. Izšūt bija ļoti viegli, vienīgi dēļ tā, ka pagājis jau tik daudz laika, es vairs neatceros, cik dienas man aizņēma pats process. Taču nedomāju, ka tas ir svarīgi. Galvenais, ka man patika.
Šī darbiņa nosaukumu diemžēl neatceros, neatceros arī, kas tas bija par audumu, uz kura izšuvu, jo to saņēmu pa pastu kopā ar instrukcijām:). Vienīgais ko varu droši apgalvot - izšūts ar DMC diegiem:))))

Manuprāt pats svarīgākais ir tas, ka (cerams) jaunajai māmiņai patika!


Lai jums visām jauka vasara:)

rose_mini.gif 
rose_mini.gifPaldies * Grazierose_mini.gif 
rose_mini.gif

14 comments:

  1. Какие они хорошенькие!
    Когда они только появилось,хотела вышить все))) Но остановилась на трех)))

    AtbildētDzēst
  2. Яна, какие милые и смешные мишки))

    AtbildētDzēst
  3. Niedlich, die kleine Stickerei.
    Liebe Grüße Manuela

    AtbildētDzēst
  4. Яночка, симпатичные ми-ми-мишки!!!:) Трогательный и добрый сюжет!!!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо! Да, они все в этой серии очаровашки)))

      Dzēst
  5. Яна, фотографии прекрасные, так и веет теплотой, трогательностью, ощущением собственных мигов счастья. Спасибо тебе!

    AtbildētDzēst