sestdiena, 2016. gada 30. jūlijs

Kazuko Aoki Lavender

Lūk šādu noformējumu esmu izvēlējusies savai "relaksācijas pļavai"


Jau pašā sākumā es ne mirkli nešaubījos, ka rāmīti atradīšu vis-vis-ideālāko! Un arī to, ka tas nebūs ne brūns, ne arī balts, bet LAVANDAS krāsas:)
Tā kā vēl pavisam nesen es jums parādīju izšūto darbiņu pirms noformēšanas, tad domāju, ka viss, ko gribēju pateikt, jau esmu pateikusi (izņēmuma kārtā neko neaizmirstot....) 
Novēlu arī jums atrast savu virtuālo "zaļo stūrīti" - vietu, kur varat relaksēties no drudžainās ikdienas, jo diemžēl ne vienmēr ir iespēja šādu vietu atrast (un ja ir atrasta, tad - izmantot) reālajā dzīvē... kaut vai banālu apstākļu dēļ - tieši tad, kad jums gribas pabūt ar sevi, ārā aiz loga ir vai nu lietus, vai nežēlīga svelme vai arī neizbrienamas sniega kupenas...


rose_mini.gif 
rose_mini.gifPaldies * Grazierose_mini.gif 
rose_mini.gif



17 comments:

  1. Skaisti balti krēsli lavanda oāzē!
    Sveicieni!

    AtbildētDzēst
  2. Изумительно! Рама очень красиво подобрана!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо большое! Я сама как никогда в восторге от этой рамы)))

      Dzēst
  3. Идеальное оформление!!!! Очень красиво!!!

    AtbildētDzēst
  4. Какая рама великолепная! Цвет волшебный.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо Кира! С цветом багета мне очень повезло:))

      Dzēst
  5. ... jā... te ar gribu.. sēdēt un kaifot.. palaist domas tajos lavandu laukos lai pastaigājas... mums ar Luīzi ir tāds teiciens- Izlaist dvēseli ganībās.... tad te tā var un gribās....

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. :))) jūsu teiciens ir tik spārnots!!!!

      Dzēst
  6. Jana, skatos Tavi darbiņi ir tik dažādi un protams skaisti , katram rāmis pieskaņots un tie viens no otra ļoti atšķiras. Vai nevēlies kādā no ierakstiem padalīties ar to, kā tavi darbiņi iekļaujas interjerā? Vai visi sakārti uz vienas sienas, vai tomēr katram ir piemeklēta sava īpašā vieta?
    Evita

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies Evita!
      Iespējams esi pamanījusi, ka esmu diezgan slinka rakstītāja. Tāpēc atbildēšu Tev šeit - jā, mani darbiņi ir visdažādākie, jo man patīk gandrīz viss. Bet lai interjerā tos visus varētu pielietot, un sienas nebūtu pārkrautas ar visdžādāko kakafoniju, es rīkojos pavisam vienkārši - lieku darbiņus tematiski savstarpēji saskaņotus un ik pa laikam tos mainu pret citiem (izņemot atsevišķas telpas, kur tie nemainās). Es to daru arī tāpēc, ka nemīlu pieblīvētas sienas ar gleznām. Man patīk ja to ir nedaudz, pavisam nedaudz:)

      Dzēst
    2. Šī iemesla dēļ, man pie sienas nav neviena glezna, nepatīk pārāk liels raibums un telpas man arī dikti mazas. Bet gleznu nomaiņa, attiecīgi gada laikam vai svētkiem, gan ir laba ideja. Man tagad top ziemas ainava, tieši ar tādu domu-katru gadu ap Ziemassvētku laiku to uzkāršu, jo tad gan man patīk, ka viss ir raibs un mirgo un sveces deg, nu, protams ar mēru. :)

      Dzēst
  7. Яна, как же стильно и умно сделано это оформление; оно стало дополнением к красоте твоей вышивки. Очень рада.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо Наташа:)!!! Именно такой была задумка выбранной рамы:)

      Dzēst