svētdiena, 2016. gada 31. jūlijs

........ pāršķirt jaunu nodaļu

Esmu nolēmusi ieviest savā radošajā dzīves daļā pārmaiņas, jaunas radošās dzīves vēsmas...



Sākumam esat jau pamanījušas nelielas izmaiņas fotogrāfiju dizainā...
Nākamais solis - kaut kas pilnīgi jauns manu topošo procesu klāstā...
... un mans blogs tiks papildināts ar jauniem virzieniem - līdz šim es pārsvarā rādīju gatavos darbus (gan noformētus, gan nenoformētus), mirkļus no ceļojumiem (par kuriem jau iepriekš jau rakstīju, ka tos nomainīšu ar pašmāju skaistākajām vietām) un ziedu krāsas manā dārzā. Jā, un vēl pašā sākumā es rādīju savus pirkumus, kas saistīti ar rokdarbu pasauli. Taču tad es to pārtraucu darīt, jo man sāka likties, ka iespējams tas izskatās pēc lielīšanās. Lai gan protams, ka es to tā nebiju domājusi. Es vienkārši gribēju dalīties savā priekā. Tik vienkārši...
Lai nu kā, šo pēdējo es pārtraucu, tā kā man pašai bija radies šis nepareizais priekšstats.
Tagad es saprotu, cik aplami bija tā domāt. Bija tik jāpaiet pāris gadiem pieredzes un jānoskatās/jānoklausās pietiekams skaits youtube video blogeru stāsti.
Mans secinājums ir tāds, ka rādot savus pirkumus, projektus, iesāktos darbus, lietas, ar kuru kolekcionēšanu mēs aizraujamies (jā, tie var būt ne tikai uzpirksteņi un šķēres, bet arī grāmatas, žurnāli, izšūšanas komplekti, izšūšanas shēmas, diegi, adatas....), mēs bieži vien palīdzam arī citām rokdarbniecēm atklāt plašāku redzes loku un iespējas! Tieši tā! 
Tāpēc turpmāk manā blogā jūs varēsiet redzēt ne tikai pabeigtos darbus, bet arī plānus, procesus un atsevišķus pirkumus (nedomāju, ka pilnīgi visi mani pirkumi jūs varētu interesēt un godīgi sakot man gribētos veltīt vairāk laika izšūšanai, tāpēc no pirkumiem parādīšu tādas lietas, kas manuprāt varētu izrādīties ne tikai interesanti, bet arī noderīgi).
Un vēl viens saldais ēdiens desertam - apsolu, ka tuvākajos mēnešos (negribu solīt, ka dienās vai nedēļās) atgriezīšos pie savas lielās kaislības - šķērīšu kolekcijas parādīšanas, jo kā jau noprotat, pa šo laiku man ir nākuši klāt jauni "papildspēki".

Kāpēc šādas izmaiņas? Nezinu... iespējams tāpēc, ka nesen man bija tas gods "iekāpt" nākamajā gadu desmitā un kā zinām, vecums nenāk viens:).... rodas vēlme vairāk analizēt, prātot, pārdomāt, ko vēl es gribētu.... Nu un man tas šobrīd ir ar komforta paplašināšanu savā radošajā dzīvē.

Un tagad turpināšu ar to, kāpēc ir šis raksts  - bildes, kurās varēsiet ieskatīties manos vistuvākajos nākotnes plānos....


Anais Courveur 1896
Refltes de Soie
Diegi - Retors Du Nord Sajou
Audums - Edinburg linen 35ct. "Flax"

rose_mini.gif 
rose_mini.gifPaldies * Grazierose_mini.gif 
rose_mini.gif





16 comments:

  1. Wow!!! Quante belle cose che hai, vedo che stai iniziando un nuovo ricamo. Abbraccio e buona domenica :-)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Grazie mille cara:)))
      Un abbraccio anche a te e buona settimana!!!

      Dzēst
  2. Dear Jana, labs lēmums! Mēs ceram uz procesiem un iepirkšanās! Viss, kas mani interesē un dod man iedvesmu!
    Es sūtu jums sveicienus)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies Daniela! Priecājos, ka varu iedvesmot, jo tāds ir mans mērķis:)

      Dzēst
  3. Превосходные покупки! Ножницы само очарование! Интересно твое творчество и дальнейшие проекты! Удачи!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо дорогая!!! Я к этому проекту готовилась постепенно с начало лето и теперь только остаеться прикончить хвостики и приступить к новому волшебному процессу)))

      Dzēst
  4. Ein wunderschönes neues Projekt. Freue mich schon sehr auf die Bilder.
    Liebe Grüße Manuela

    AtbildētDzēst
  5. Jana.... man patīk tavi dārgumi....

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man arī:)))) Un ļoti gribas, lai tas nestu arī iedvesmu ne tikai man...

      Dzēst
  6. Яна, ты уже знаешь мою любовь радоваться радостям на страницах твоего Блога, вдохновляться и любоваться. А ещё очень ценю опыт рукодельниц, сообщения об открытиях - полезных, удобных, дающих стимул совершенствоваться и преуспевать в творчестве, и не опускать руки. Пусть и это десятилетие будет благостным во всех направлениях твоей жизни. Благодарю за всё, отражённое в твоём Блоге!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо большое Наташа!
      Буду стараться показывать много интересных вещей, чтобы блог нетерял свою суть)))

      Dzēst
  7. )) Ого! Отличные планы) Я люблю процессы и покупки и вообще я за любое движение) Фото какие классные!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо большое:)))
      Я тоже люблю читать статьи о планах и покупках, по этому решила, что пора мне и самой писать и показывать мое добро:)))

      Dzēst