pirmdiena, 2016. gada 1. augusts

Lillas Lavender

Saldais ēdiens lavandas mīļotājiem:)


Pirms gada es jums apsolīju, ka šogad būs brauciens uz lavandu laukiem tepat Latvijā. 
Patiesībā es pati ļoti, ļoti gaidīju šo pasākumu. 
Tagad varu pateikt, ka mans prieks par šo braucienu ir dalīts, jo ... jā, es redzēju tik daudz lavandu vienuviet, bet... mana vilšanās ir tāda, ka nevarēju tur iegādāties lavandu stādus savam dārzam. Bet es uz to ļoti cerēju!!!
Brauciens tika ieplānots 23.jūlijā, kad tur notika "Lavandu svētki", tāpēc es biju noskaņojusies ne tikai izbaudīt skaistās lavandu rindas, bet arī iegādāties stādus un varbūt kādu lietiņu (godīgi sakot neko konkrētu nebiju iecerējusi), kas saistīts ar lavandām. Jo ja jau tās ir Dienas, tātad tur būs arī tirdziņš:)
Nu jā, ieraugot trīs galdiņus, kur tirgoja kaltētas lavandas dažādos veidos, lavandu cepumus un ja nemaldos - sveces, mana sajūsma mazinājās, jo sveces man nevajag, cepumus es ne īpaši mīlu, nu un kaltētas lavandas - tās man ir no manis pašas dārza. Tāpēc atlika izbaudīt daudz, daudz violetās krāsas:)))

Tāpēc, ja kāds vēlas uz šo vietu doties lai tikai un vienīgi iepriecinātu sevi ar skatu uz lavandu laukiem, tad brauciens sevi attaisnos pilnībā, bet ja uz šo braucienu ir vēl likta cerība iegādāties stādus, tad ar to labāk nerēķinieties un pārdomājiet kārtīgi, sevišķi, ja dzīvojat tuvāk Rīgai. Piemēram mums brauciens vienā virzienā aizņēma 2 stundas, kas priekš Latvijas mērogiem nav nekāds īsais brauciens.

Un tagad aicinu domās aizvērt acis un iegrimt violetajā valstībā:)


http://www.lillaslavender.com/en/

rose_mini.gif 
rose_mini.gifPaldies * Grazierose_mini.gif 
rose_mini.gif






16 comments:

  1. Oj, Januk, saprot Tavu vilšanos. Reiz redzēju žurnālā Latvijas lavandas laukus, sapratu, ka tās neattaisnos manas cerības un nepiepildīs dvēseli, tāpēc pat nekad nav bijusi vēlme braukt uz šīm saimniecībām. Un būs jāplano vien ceļojums uz Provancas laukiem. Viens no sapņiem tur pabūt. Kad bijām pagajušo vasar Provancā, tad lavandas bija jau nopļautas.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ak jā.... mēs ar iepriekšējo reizi Provansā bijām septembra pašās beigās, kad tik palikuši pudurīši no lavandām. Toties bija gatavas vīnogas:)

      Dzēst
  2. Es nezināju, ka Latvija tādējādi ir izaugusi par lielu lavandas.
    Paldies, koplietot fotogrāfijas, tas ir skaisti!
    Sveicieni!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, Latvijā ir daudz lavandas fanu!:)))

      Dzēst
  3. Es plānoju,plānoju, bet neaizbraucu, nevaru visur reizē :))) .. draudzene ar meitu bija... patika, tikai ļooti sāpējusi galva no tās smaržas...
    .. es ar mēŗķēju savus sapņu plānus uz īstajiem laukiem :)))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es gan īpaši stirpu aromātu nejutu, bet es zinu, ka pa manējo nilzirgs ir bišķi pastaigājis, tāpēc varu ziedu dārzos sēdēt stundām:)))

      Dzēst
  4. Прекрасная поездка! Очень красивые фото!

    AtbildētDzēst
  5. Люблю лаванду и такое изобилие не может оставить равнодушной! Прекрасные фото, Яночка!!!:)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Леночка, спасибо! Да, лаванды много небывает)))

      Dzēst
  6. Яна, спасибо за фотографии! С интересом бываю на фестивалях цветов и растений, или просто во время поездок любуюсь полями с их цветом.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо Наташа! Я конечно надеялась на большее... но все же лишний раз посмотреть на лавандовые поля, хоть и мини, очень приятно)))

      Dzēst