ceturtdiena, 2016. gada 15. septembris

Good Night (Sarah Kay)

...... plāni jau tāpēc arī ir plāni, lai tos nedaudz pajauktu:)



Jā, tieši tā arī sanāca. Lai gan es plānoju pievērsties tikai iesāktajiem procesiem, lai beidzot varētu ķerties klāt savam vissaldākajam desertam - jaunajiem darbiņiem, dzīve visu izkārtoja pa savam...

Un tā - man palūdza izšūt dāvaniņu jaundzimušā bēbīša raudzībām. Ja godīgi, tad man tas nāca tieši laikā, jo es jau sen gribēju izšūt kādu no Sarah Kay meitenītēm! Man pat bija divi komplekti atvērti un sagatavots cits audums pamatam (Aidas vietā Zweigart Jazlyn).
Tagad, kad bija skaidrs, ka nepieciešams jaundzimušā semplers, tad no šiem diviem viens bija īsti laikā (otrs bija ar dārzniecīti pie apaļa loga).
Laika it kā nebija daudz - nepilnas 2 nedēļas, lai darbiņu izšūtu un noformētu.

Lai jums visām brīnišķīgas brīvdienas un skaista nākamā rudens nedēļa!


Good Night 
Sarah Kay, DMC # BL228/91
Izmantotie materiāli: oriģinālais komplekts ar DMC diegiem un Aida Zweigart Jazlyn 28ct.
Izšuvuma izmērs (paspartu iekšējais rāmis) 35.5x20 cm

rose_mini.gif 
rose_mini.gifPaldies * Grazierose_mini.gif 
rose_mini.gif

20 comments:

  1. Eine niedliche Stickerei zur Geburt.
    Liebe Grüße Manuela

    AtbildētDzēst
  2. Прелесть!!!
    Хорошо тебе отдохнуть) и побольше приятных впечатлений)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ага:)
      Спасибо!!! Надо набраться силами, чтобы прожить темные ноябрьские дни и зимний холод:)

      Dzēst
  3. Какая трогательная!

    AtbildētDzēst
  4. Darbiņš ļoti skaists, un noformējums tik piemērots-tāds maigs un meitenīgi rozā.
    Bet ir viens bet, par kuru tomēr nevaru noklusēt-mērvienību "grami" saīsina ar burtu "g" un nevis "gr". Bieži redzu, ka tiek pieļauta šī kļūda arī citu meiteņu darbos.
    Evita

    AtbildētDzēst
  5. Замечательно, что ты это сделала, Яна! Нежно, памятно, приятно.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо! Я сама радуюсь, что была возможность вышить что то из Sarah Kay:)))

      Dzēst
  6. Какая милая метрика!!! Яночка, отличный результат!!!!

    AtbildētDzēst
  7. Januk, cik Tev daudz skaistu darbiņu. ❤️ Sis bezgala mīļš, ak, laimīgā Evelīna.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies mīļš Aivuk! Sarai sanāk tik mīļas tās meitenītes, ka viņas tik izšūt un izšūt:))))

      Dzēst
  8. Tāaaads mīļums.. un tā buča lāčukam uz pieres ir tiiik īsta. Un man ļoooti patīk burti.

    Par to g vai gr... esmu šuvusi vienu un otru variantu, vairums pasūta ar gr, jo ir lietas ka ir svarīgas ļoti, ir ka ne tik ļoti..un šī ir tā, kur vairums ir par saprašanu, nevis par būtību. Mēdz pat datnēs vārdu rakstīt ar maziem burtiem, jo tā ir pēc dizaina.. un ko nu?!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Mīļš paldies Sandru!!!
      Ar burtiem vispār garš stāsts, jo tā kā šis "no dzimšanas" nebija paredzēts kā samplers, tad es gandrīz pusi dienas izmeklējos burtus, kas būtu ne tā kā parasti....
      Un par gramu saīsināšanu. Nu es patiesībā apzināti rakstīju "gr", jo šis jau nav latviešu valodas kontroldarbs:) Es cenšos neieciklēties uz tādām sīkām detaļām. Dzīve ir pārāk skaista, lai to izniekotu tādām sīkām nesvarīgām lietām:)
      Ja būtu nepareizus parametrus "uzdrukājusi", tad gan būtu vakars uz ezera:)))

      Dzēst