ceturtdiena, 2016. gada 8. septembris

Mans īpašais process

Viens no maniem četriem šā brīža procesiem...


Kā jau daudzkārt rakstīju, šobrīd nodarbojos ar VISU iesākto procesu pabeigšanu, lai varētu ķerties klāt pie ne tikai jauniem, bet arī savādāka stila darbiņiem.
Man jau kopš vasaras vidus ļoti gribas uzsākt jaunus izšūšanas virzienus, savādākus dizainus. Bet saprotu, ka ja es kam tādam ķeršos klāt tūlīt, tad vecie iesāktie procesi pārklāsies ar putekļiem, jo dažs labs no tiem tika iesākts jau pavasarī...  
Dažus no šiem iesāktajiem jau esmu pabeigusi, tā kā atlicis tikai tos nofotografēt, lai varētu tos parādīt arī jums.

Bet šī izšuvuma procesu nolēmu jums parādīt tāpēc, ka tas nedaudz atšķiras no vairākuma. 
Šo es izšuju petitā (2 diegi caur 1 auduma diegu puskrustā). Dizaina shēma ir ņemta no Raffaellas Serenas grāmatas "L'ART DU PETIT POINT". Daļa shēmu tur ir atjaunotas ar melnbaltiem simboliem, bet dažas ir no "tiem laikiem", iekrāsotas kā ar krāsainiem zīmuļiem. Personīgi man šīs krāsotās šķiet ļoti sarežģītas, jo vietām viena un tā pati krāsa ir dažādākos toņos - kur gaišāka, kur tumšāka. Un protams nekur nav klāt atzīmēts ar kādu diegu (krāsas kodu) to izšūt. Tāpēc mans process šoreiz ir ļoti radošs - esmu ap sevi savākusi visus savu iesākto diegu krājumus un šuju uz aci pēc sirds patikas.
Tieši šī iemesla dēļ darbiņš neiet tik ātri, jo izšūt to var tikai pie normālas dienas gaismas - kad saule nav pārāk spoža un arī, kad nav ļoti apmācies.
Kāpēc es izvēlējos tieši šo dizainu,  ja jau tāda ķēpa...? Tāpēc, ka man tas ļoti patīk un es gribu sev parādīt, ka es to varu!


Izmantojamais materiāls: 28ct. Jobelan Evenweave "Wood Violet", diegi Anchor un DMC

rose_mini.gif 
rose_mini.gifPaldies * Grazierose_mini.gif 
rose_mini.gif

20 comments:

  1. Яна, очень красиво и ювелирно!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо Оля! Мне главное придумать потом достойное оформление)))

      Dzēst
  2. о!!!! очень красиво!!!! я так много петитом не смогла бы...

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо Ань! Смогла бы, еще как!!! Если бы так долго вокруг него ходила, как я:))))

      Dzēst
  3. Бесподобно! Такая тонкая ювелирная работа! А какой сюжет, так нравятся такие ретро букеты.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо Кира:) Да, ретро букеты... это нечто!!!!

      Dzēst
  4. Wonderful progress and the stitches are so tiny.
    Best wishes, Manuela

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Thanks a lot Manuela! Best wishes you too:)
      Jana

      Dzēst
  5. O, Jana... nu pieņemu ka šuj ar lupu.. jo traki smalki, bet jā..skaisti gan.. Man patīk šāda veida dizaini, nu tādi kā senie...Un krāsas, toņi- perfekti. Es zinu kā ir šūt tos mini- brošas šuvu, bet tie jau mazi... nu Riolis gadalaiki ar šī pati tēma- smalkums...

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies Sandru!!! Jā, ar lupu:))) Šis bija viens no iemesliem, kāpēc nolēmu iegādāties to lampu. Ak... es jau sen sapņoju ko tādu iemēģināt izšūšanā, tāpēc esmu bezgala priecīga, ka beidzot saņēmos:)

      Dzēst
  6. Залюбовалась фотографиями и всем, что на них изображено. Удачи тебе, Яна!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо большое Наташа! Удача мне пригодится:))

      Dzēst
  7. Бесподобный процесс! Сразу всплывают в сознании изделия из австрийской лавки вышивальщиц. Именно там я впервые встретила изысканные изделия петитом, старинная вышивка, которая была оформлена в ювелирные изделия. Именно такие ассоциации вызвал твой процесс, Яночка))) Удачи и гармонично воплощения!!!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ирочка, спасиюбо:)))
      Моя мечта - когда нибудь заиместь зеркало ручкой и сумочку вышитые таким античным узором!!!

      Dzēst
  8. Просто восхитительный процесс. Я сейчас тоже тружусь над петитом. С удовольствием понаблюдаю!
    Подписываюсь )

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо Анна)))
      Я на время переселилась в Инмтаграм, и там уже можно увидеть мой результат.
      Я под ником janejaneit
      https://www.instagram.com/janejaneit/

      Dzēst