pirmdiena, 2017. gada 20. marts

Christmas Cottage by John Clayton (HERITAGE)


 Mazliet ziemas tiem, kam tā vēl nav apnikusi...




Lai gan mēs visi ar nepacietību gaidām pavasari, siltumu, sauli, ziedošas pļavas ..... manā blogā tuvākajos mēnešos šad un tad parādīsies pa kādam darbiņam, kas saistīts ar ziemas tematiku. Iemesls - centīšos pamazam šeit ielikt visus savus veikumus, kas šeit vēl nav parādīti.
Tās meitenes, kas seko manam Instagram profilam, tos visus jau būs redzējušas, iespējams pat vēl pagājušajā gadā.
Jā, diemžēl.... diemžēl es esmu atgājusi nostāk no parādīšanās šeit:(((( vainīga! Tas droši vien saistīts vairāk ar to, ka tikko man parādās brīvs laiks priekš sevis, es labāk izvēlos to veltīt "iegrimšanai rokdarbu pasaulē", nekā sēsties pie datora jauna raksta veidošanai. Tādā ziņā Instagram ir ērtāks - ieliec bildīti un lieta darīta:)
Lai arī no malas varētu šķist, ka tā ir tāda bezpersoniska pasaule, es noteikti varu apgalvot pretējo, jo pateicoties savam Instagram profilam, esmu iepazinusies un sadraudzējusies ar daudzām brīnišķīgām rokdarbniecēm no dažādām pasaules malām.
Un tagad par šī raksta darbiņu - šis man nezinu kāpēc.. bija kļuvis par gada varoni - iesāku izšūt 2016.gada janvārī, izšuvu kādus krustiņus 30 un jutu, ka vienkārši nevēlos to izšūt, neskatoties uz to, ka man ļoti patīk izšūt zilo krāsu. Tad nu noliku to malā un gaidīju laiku, kad man atkal būs vēlme tam ķerties klāt un radīt šo brīnišķīgo dizainu. Jo patiesībā man tas ļoti, ļoti patīk. Man patīk visa šī John Clayton sērija!!! Un es plānoju izšūt visus 5 šīs sērijas dizainus!!!
Un notika ilgi gaidītais brīnums - šī gada janvāra beigās man sagribējās pieķerties klāt šai kotedžai. Sākumā pa bišķītim, bet tad februāra vidū man tas kļuva par manu galveno projektu. Process gāja "kā pa diedziņu":))) Pat nespēju saprast ... kāpēc man tas toreiz apstājās?!?

Atkāpei... liela daļa meiteņu katra gada sākumā sastāda plānu tekošajam gadam - ko izšūs, kā izšūs utt. Es plānus cenšos nesastādīt, jo mana pieredze rāda, ka lai arī visādi citādi es esmu liela plānotāja, šajā gadījumā es plānot nemāku. Vienīgais kas ir manā plānā - pabeigt VISUS darbiņus, kas iesākti 2016.gadā!
Šobrīd es apzinīgi pie tā pieturos un šis tas jau izpildīts. Kas tas būs? To jūs redzēsiet nākamajos rakstos, kuros es pieminēšu "2017.gada plāns"


Christmas Cottage
John Clayton, HERITAGE
Aida 14, DMC diegi

rose_mini.gif 
rose_mini.gifPaldies * Grazierose_mini.gif
rose_mini.gif

6 komentāri:

  1. Яна, как неожиданно зимняя тема! Очень красивая работа!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ой Оль, у меня еще будит одна зимняя тема)))) Решила тут в блоге пыль протереть))))

      Dzēst
  2. Яна! По моим ощущениям, это милый, приятный дизайн, дающий ощущение покоя, счастья, и возвращающий в благословенное время Рождества и в праздничность Нового Года. Спасибо тебе за красивую вышивку, за фотографии, которых всегда хочется много! А ещё за разговор, за возможность встретиться с тобой в уюте твоего Блога!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Спасибо большое!!! Да, именно так я этот дом и ощущаю, именно так как ты написала)))

      Dzēst
  3. Замечательный дизайн и в отшиве очень красивый! Давно, давно смотрю на этот дом... Желаю удачно оформить!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Света, спасибо большое))) Рекомендую вышить, много позитивных эмрций во время процесса!

      Dzēst